Valmennukset
Vuorovaikutteista toiminnan kehittämistä,
tukea ja sovittelua
Tarjoamme valmennusta ja tukea
yrityksen toiminnan kehittämiseen sen
eri osa-alueilla
HENKILÖSTÖ-
JOHTAMISEN
KEHITTÄMINEN
RISTIRIITOJEN
RATKAISU
JA TYÖYHTEISÖ-
SOVITTELU
ASIAKAS-KOKEMUKSEN, MYYNNIN JA ASIAKASPALVELUN KEHITTÄMINEN
OSAAMISEN
KEHITTÄMINEN
JULKISISSA
HANKINNOISSA
Henkilöstöjohtamisen kehittäminen ja tuki
Valmennamme ja tuemme yrityksiä henkilöstöjohtamisen erilaisissa tarpeissa. Saat meiltä henkilökohtaista
tukea juuri niissä henkilöstöjohtamisen tilanteissa, jotka sinua askarruttavat eniten esimerkiksi:
- Rekrytoinnin tuki ja neuvonta esihenkilöille
- Rekrytointiprosessin läpivienti
- Tavoite-, seuranta ja suorituskeskustelut
- Henkilöstön kehittäminen
Asiakaskokemuksen, myynnin ja asiakaspalvelun
kehittäminen ja tuki
Asiakaskokemus syntyy kaikissa asiakkaan ja yrityksen välisissä vuorovaikutustilanteissa
esimerkiksi myynnissä, asiakaspalvelussa ja reklamaatioiden käsittelyssä.
Asiakaskokemus, jossa asiakas otetaan huomioon kokonaisuutena, tunteineen ja ajatuksineen, on nykypäivänä entistäkin tärkeämpää.
Erinomainen asiakaskokemus on yritykselle selkeä kilpailuetu.
Räätälöity palvelu voi sisältää esimerkiksi työpajatyöskentelyä seuraavista aiheista:
- Asiakaskokemuksen kehittäminen
- Myynnin johtamisen kehittäminen
- Myyntikoulutukset
- Myynnin toimintamallin kehittäminen
- Asiakaspalvelun kehittäminen
- Onnistuneet tavoite-, seuranta- ja suorituskeskustelut
Haluatko nostaa asiakaskokemuksen yrityksenne toiminnan ytimeen?
Työyhteisösovittelu,
konfliktien ennakointi ja ratkaisu
Siellä missä on ihmisiä, siellä on myös konflikteja.
Konfliktit kehittyvät ja kasvavat yleensä piilossa.
Jos työilmapiirissä ilmenee haasteita, erimielisyyttä ja
konflikteja pyritään välttelemään tai ongelmat lakaistaan
maton alle.
Asiaan kannattaa puuttua hyvissä ajoin ennen kuin tilanne eskaloituu.
Ulkopuolisena ja neutraalina kumppanina tuomme sovitteluun soveltuvat prosessit,
työkalut ja menetelmät, joilla vyyhti on mahdollista ratkaista.
Autamme myös tunnistamaan ja ennaltaehkäisemään kriisitilanteita.
Vain vuorovaikutus ratkaisee konfliktin.
Käsiteltävät aiheet voivat olla esimerkiksi
- Tietoiskut konfliktien tunnistamisesta ja ennakoinnista
- Konfliktien ratkaisun työkalut ja menetelmät
- Sovitteluprosessit
Osaamisen kehittäminen
julkisissa hankinnoissa
Osaamista julkisissa hankinnoissa voi ja kannattaa kehittää.
Tarjoamme valmennusta, jolla sinä palveluntarjoajana tai tarjouskilpailuun osallistujana
kehität osaamistasi julkisten hankintojen kilpailutuksista.
Valmennuksessa saat vastauksia ajankohtaisiin kysymyksiin ja
kilpailuttamisen prosessiin.
Valmennuksessa käymme läpi
- Julkisten hankintojen periaatteet ja kehittämisen trendit
- Hyödylliset vinkit ja työkalut, joita voit käyttää julkisissa tarjouskilpailuissa
- Kilpailutukseen liittyvää tietoa, jota opit hyödyntämään käytännössä
Noudatamme
toiminnassamme
International Coaching Federation (ICF)
eettisiä sääntöjä
ja määritelmiä.